Gorzów ma nową markę

Kilka miesięcy prac krakowskiej agencji reklamowej nad marką naszego miasta przyniosły efekty. Wiadomo już, że nie będzie to „Gorzów Przystań”. Nowe hasło jest o wiele prostsze.

Nad zmianą wizerunku Gorzowa i jego marki pracowała od wakacji krakowska agencja reklamowa Eskadra. Już wtedy mówiła o tym, że w naszym mieście trzeba postawić przede wszystkim na normalność. Tak, aby Gorzów był przyjazny dla każdego.

Jeszcze dzisiaj lokalna stacja radiowa podawała, że  nową markę miasta i więcej szczegółów na jej temat poznamy w listopadzie. Jednak nic bardziej mylnego.

Właśnie dzisiaj, na parkiecie gorzowskiej hali przy ul. Chopina zobaczyliśmy nowe logo miasta podczas pierwszego meczu AZS AJP Gorzów. Również na koszulkach naszych koszykarek mogliśmy zauważyć, że zamiast „Gorzów Przystań” pojawiło się nowe hasło.

Tak, jak zapowiadała agencja Eskadra – postawiono na normalność. Nowa marka naszego miasta to po prostu „Gorzów w sam raz”. Kolorystyka logo jest bardziej stonowana. Nie ma już krzykliwych pomarańczowych kolorów – jest za to szarość i czerwień.

Co może oznaczać slogan? Mamy być po prostu „w sam raz” dla każdego. 

Teraz w RadiuGO

W Rytmie Hitów

-

ZARAZ ZAGRAMY: